وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

طبیعت داراباد در پاییز







نظرات 12 + ارسال نظر
رها دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

چقدر شبیه نقاشیه

درست میگی بیشتر شبیه خواب و خیال و رویاست تا واقعیت
به این تصاویر میگن سورئال

خسرو سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

داراباد کوجاس؟

حیلی خوشگل و هنرمندانه گرفتی


خسته نباشی

شمال شرق تهران هستش/برای رفتن به کوهش باید اتوبان امام علی رئ تا انتها بری بالا
ممنونم لطف داری حیدری عزیز

m413 دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ


واای فوق العادست انگار کارت پستاله
ممنون آقا امین

آیسان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ

چه جای قشنگی...حتی تو شمال مثلش نیست

خیلی دوس دارم اینجارو قدیم هر روز میرفتم ولی الان هفته ای یکبار

... پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

بسیار عالی و زیباست معلومه زحمت زیادی کشیدین
تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

aliiiiii bud

movvafagh bashi

محسن شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ http://mohsen-photo.blogfa.com/

امین جان خیلی قشنگن

بابا

حرفه ای

دمت گرم

سیدعلی حسینی فر جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ http://akkasbashy.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
عکسهای2 و 5 خیلی زیباند من تو این عکسها رنگ نمیبینم پیشنهاد میکنم حتما سیاه و سفید پرکنتراستو تست کنی به خصوص عکسهای دوم و پنجومو
موفق باشی

ماه تابنده جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

عکسا فوق العاده زیبا هستن.منظره های انتخابی هم خیلی عالیه.موفق باشید

Little girl دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

این عکس ها تو بهترین و زیباترین فصل سال عالیه
ممنون خیلی زیبا هستن،باید این فصل داراباد رو باهم تجربه کنیم
فصلی تازه در راه است
دست در دست هم
یک برگ سرخ
ورق می‌خورد...

عسل یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

خیلی خوشگلن این

تاریخ جهان و تقویم تاریخ پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام

عکسهای خوبی میگیرید ..... در مورد عکس آخر ، به نظر میاد یک مقداری تراز نیست من این عکس رو خودم توی فتوشاپ تراز کردم و فکر می کنم چشم نوازتر میشه .... بعد فکر می کنم اگر سرعت شاتر رو هم به جای 3 ثانیه 10-6 ثانیه میگرفتید تصویر آب کاملا محو و رویایی میشد .... به هر حال دستتون درد نکنه ..... در ضمن دوربین خوبی هم دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد