وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

تهران در شب







نظرات 5 + ارسال نظر
nahal دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

تهران تو شب فوق العاده هر چی هم از سطح زمین بیشتر فاصله داشته باشی قشنگ تره مرسی تابحال به این عکسا فکر نکرده بودم

ممنونم واقعا نور پردازی میتونه جلوه زیبایی به شهر ها بده

رها دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

عجب غروب زیبایی

همه میگن تهران شهر دود و فساد
ولی کم لطفیه از زیبایی هاش نگیم

... پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

همیشه تهران را با دود و گرفتاری دیده بودم فکر نمیکردم میتونه اینقدر زیبا باشه
تشکر

Little girl دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

حالا باز میگن تهران بد جاییه!
شبای تهران رو دوست دارم مخصوصاً کنار تو

منم همینطور

عسل یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

تهران فقط اینجا قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد