وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

جنگل الیمستان











نظرات 3 + ارسال نظر
اسپازیا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

وای قبلنا بهت گفتم عاشق اینا شدم ینی مخصوصا اونایی که برگای تقریبا سرخ ریخته رو زمین و برفم هست دستت خیلی خیلی خیلی مرسی ... ولی آخری باز به نظرم از طبیعی بودن خیلی فاصله گرفته اولی هم یه مقداری

مرسی که
بله اونا تا حدی غیر واقعی و تخیلی شدن

رها دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

این عکس فوق العاده ست

محسن شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ http://mohsen-photo.blogfa.com/

من با این عکسا حال نکردم به جز آخری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد