وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

Untitled photo















نظرات 6 + ارسال نظر
zari دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

واقعا قشنگه...

آدم عاشقه عکاسی میشه با عکسات

مرسی
لطف داری شما
خوشحالم که خوشتون اومده

خسرو دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

وااااااااااااااااای پسته

siavash دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ق.ظ

به نظرم این البوم حرفای ترین کارت هست

مرسی دوست من که وقت گذاشتی
لطف داری
جالبه سلیقمون خیلی شبیه به هم هستش

آیسان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ

عکساتون با اینکه خیلی روشون کار میکنید و از حالت طبیعی درشون میارین اما قشنگن...بعضی وقتا ولی زیادی تغییرشون میدین...موفق باشین

بعضی هارو تو حالت طبیعی حفظ میکنم و بعضی ها روشون کار میشه تا بهتر مفهوم رو برسونه
هیچکدوم بر دیگری برتری نداره
فقط سلیقه ها متفاوته

محسن شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://mohsen-photo.blogfa.com/

اینارو ندیده بودم استاد

حرف نداری

البته بعضیاش

ناشناس سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

الان تو ناراحت نمی شی من این عکسا رو save کنم تو کامپیوترم؟!
خب برای جلوگیری از عذاب وجدان گرفتن من، اسمتو زیر عکس بنویس لطفاً

نه اونقدر که یه نفر با عکس من تو مسابقه شرکت کرد
اشکالی نداره save کن فقط هرجا حرفی ازش شد یادی از عکاسشون هم بکن
چون من هنوز دلیل خودمو برای ننوشتن اسمم پای عکسها دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد