وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

داراباد با جامه ی سپید









نظرات 6 + ارسال نظر
اسپازیا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

من عاشق برفم خودتم می دونی امین خیلیم همه قچنگه ولی سومی و آخری از طبیعی بودنش خیلی فاصله گرفته

اره خب عکسای hdr اکثرا برای غیر واقعی نشون دادن استفاده میشن

nahal دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

این عکسا خیلی قشنگه ولی ببخشیدااا دو سه تاش زیاد روش کار شده مصنوعی شده شبیه نقاشی ولی بقیه اش حرف نداره مرسی

لطف دارین
بله چندتا رو سنگین ادیت کردم تا چهره غیر واقعی بگیرن

رها دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

خیلی قشنگ اینجا

خسرو چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام امین...
عکش سومی واقعا محشرِ
ولی من حیدری نیستم آ
من به خدا تینام

... پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

زیبایی های قشنگی از برف به نمایش گذاشتین
تشکر

محسن شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://mohsen-photo.blogfa.com/

سلام امین اون موقع که عکس گرفتی دستات بی حس نبودن؟

قشنگ بودن

با سرما راحتتر کنار میام محسن جان تا گرما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد