وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

Macro-graph








نظرات 4 + ارسال نظر
محسنم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ http://mohsen-photo.blogfa.com/

سلام دارم شک میکنم بهتا این سومیه فوق العاده س از کله عکسات بیش تر منو گرفته فرستادی برا مسابقات یا نه

به چی داری شک میکنی؟
مرسی اتفاقا اینو با کامپکت گرفتم و لنز ماکرویی هم طبیعتا در کار نبود واسه همین کاملا شارپ نیست
نه کلا تو مسابقات شرکت نمیکنم

رها دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

وایی اینا خیلی قشنگن
خیلی زیبا بود امین جان
ممنون از دعوتت

خاتون هم میهن سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام
کارتان عالیست.
امیدوارم موفق و موید باشی دوست عزیز.

لطف دارین دوست من
ممنونم که وقت گذاشتید
خوشحالم که خوشتون اومده

بهار چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

فقط میتونم بگم محشرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد