وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

کاشان از نمایی دیگر

باقی عکسها را در ادامه مطلب ببینید





ابشار نیاسر


دریاچه ای مصنوعی در دل کویر



پرورش ماهی خاویار در دل کویر

نظرات 6 + ارسال نظر
saghi چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

mesle hamishe aliiiii bod . daset dard nakone.

mamnunam mesle hamishe lotf dari be man

خسرو پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

امین به منم یاد بده

اسپازیا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

وای دومی رو خیلی دوس داشتم امین

محسنم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://mohsen-photo.blogfa.com/

سلامی دوباره

این عکس آخریه گمون کنم سایت افتاده برش داری بهتره
ولی در کل زیبا بود

به این سایت سر بزن PICU.IR
سایت خوبیه

سایه من نیست کلا نرده کشیده شده بود برای حفظ ماهی ها بزور دستم رو بردم زیر تا عکس بگیرم
درست میگی جنبه هنری نداره فقط واسم جالب بود که ماهی خاویار رو تو کویر پرورش میدن
حتما سر میزنم

mopa سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

واقعا زیبا بودن
اون عکس آتش جالب شده
چون نه تاریک شده آتش هم ثابت شده

عکس اتش hdr وچون دیاف خیلی بازه تصویر در هر سه شات فریز شده

... پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

تا به حال این زیبایی های کاشان را ندیده بودم زیباست
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد