وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

بوستان طالقانی

باقی عکسها را در ادامه مطلب ببینید


















نظرات 21 + ارسال نظر
nahal دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

وای این عکسای گلت چقدر خوشگل مخصوصا اولی با آخری حس خوبی میده مرسی بابت عکسای جذابت

رضوان ( mirror ) دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام عکاس باشی جان... مثل همیشه عکس های خیلی قشنگی انداختی ، موفق باشی همیشه...

فزیبا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

مثل همیشه همه عکسا عالی

milman دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام
ممنون از دعوتت
تصاویر چشم ربا بودن
موفق باشی

سلام
مرسی که اومدی
امیدوارم خوشت اومده باشه

فریبا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ http://tanha212.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسار بسیار زیبایی دارید

سلام
ممنونم دوست من
لطف دارید شما

محسنم دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ http://mohsen-photo.blogfa.com/

سلام آقای حرفه ای

خیلی زیبا بودن
یه سوال:
دوربینت کنونه یا نیکون؟ مارکش چیه؟

ای بابا شرمندم نکن دیگه محسن جان
لطف داری عزیز
دوربینم nikon D7000

SHAHIN دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

داداش امین عاشق خودتو عکساتم!
وبلاگ زیبایی داری!

مرسی شاهین جون که وقت گذاشتی
دل به دل راه داره داداش

ماه رخسار دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

خسته نباشی اقا امین
مثل همیشه عالی بودن

ممنونم دوست خوبم
خوشحالم که خوشتون اومد

جنتلمن دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

بابا عکاس میرزا.......جدا عکسای حرفه ای میگیریا.....

مرسی حسن جان
شرمندم نکن دیگه داداشم

mopa دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

عکس ها وافعا قشنگ هستند مخصوصا اون قاصدک ها

ممنونم که وقت گذاشتی محمد جان
قاصدک های خوش خبر همیشه دوست داشتنی هستند

نازنین سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ق.ظ

امین جان مثل همیشه عکسات زیبا وجذاب یودن

ممنونم نازنین

خسرو سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

مثل همیشه زیبا و عالی...
خسته نباشی امین

لطف داری حیدری عزیز
ممنونم
سلامت باشی

mahnaz سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

rooham az didane aksha taze shod dastet tala amin khan

ممنونم دوست من
خیلی خوشحالم که از عکسام خوشتون اومده
لطف کردید وقت گذاشتید
بازم به وبلاگ خودتون سر بزنید

( taze.vared ) سعید چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

بسیار زیبا بود امین جان موفق باشی.

ممنونم سعید جان از وقتی که گذاشتی دوست خوبم

الهه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
مثل همیشه فوق العاده ست عکسات.

saghi پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

جای من این وسط خالی بود . فک کنم .


met پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام امین جان
عالی بود
وبلاگ زیبایی شده
دستت درد نکنه واقعا
عکس ها هم اکثرا بی عیب و نقص و زیبا هستن که این نشون میده که دقت بالایی داری و هنرمندانه عکس میگیری
خسته نباشید عزیز

سلام میثم جان
لطف داری دوست من
شما لطف داری به بنده

atiyeh پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی حرف نداره عکسای خیلی قشنگی

ممنونم دوست من
شما لطف دارین

... پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.jon0n.blogfa.com

سلام
خوبین؟
خسته نباشین با این کارای ِ قشنگتون
خیلی گلای ِ قشنگی هستن
و همچنین نحوه ی ِ عکس گرفتن شما بینهایت زیباترشون کرده

سلام
ممنونم دوست من
شما قشنگ می بینید
متشکرم که به وبلاگ من اومدید

siavash دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ق.ظ

عکس نمای دور تهران 4 تا به اخر و اون عکس گل داوودی با اون قاصدک یک گل برگه معرکس راستی توی یکی از البومات عکس غروب تهران که توش جرصقیل ایستاده داره خیلی با حاله

این عکسهایی که گفتی مخصوصا اون قاصدک رو خودمم خیلی دوسش دارم

باران بهار دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

عاشق قاصدکم

توی محوطه ی دانشگاه مدام دنبال قاصدکام
فوتشون میکنم
زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد