وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

طبیعت بهاری طالقان

باقی عکسها را در ادامه مطلب ببینید















نظرات 19 + ارسال نظر
... شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.jon0n.blogfa.com

آقا قبول نیست
تقلب شده
اینا که کارت پستال ِ

ممنون واقعا

مثل همیشه زیبا


ممنون دوست عزیز

خسرو شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

امین اون آقایی که توی عکس شماره 3 هست کیه؟
عالی بود مثِ همیشه
میشه یه آموزش هم بزاری؟!

atiyeh شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام عکسای خوبی شده مثل قبلیا واقعا بهتون خوش گذشته

سلام
طبیعت زیبایی بود ایشالله قسمتتون بشه شما هم برید

رها یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

گفته بودی دوشنبه ها آپ می کنی که!
اینجا خیلی قشنگه
معرکه ست
مرسی امین

می خواستم سورپرایز شین
احتمالا واسم دوشنبه کاری پیش میاد که نمیتونم بیام عکس بذارم
این هفته کمی زودتر گذاشتم تا بدقولی نکرده باشم

رها دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

واقعا هم سوپرایز شدم با این عکس زیبات (گل)

چرا اسمایل گل نداره اینجا
من چجوری بهت گل بدم خب؟!

ممنونم دوست من
همین که میای سر میزنی و نظر میدی برام از یه باغ گل با ارزش تره

atiyeh دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

دیگه عکس نمیذاری

ایشالله هر هفته دوشنبه ها اینجا عکس میذارم
خوشحالم که پیگیری میکنی دوست من

niloofarnaz سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

خیلی مکان قشنگیه...یه طبیعت ناب و دست نخورده...ممنون

بله واقعا زیباست

SHAHIN سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام دادا!
مثل همیشه عالی!
مخصوصا عکس 4 و 6 که مثل خودت باحالن!

عکس آخرو درک نمیکنم امین!زیر انگار که جنگله!بالاش انگار بنایی!اینطرف تر سیم برق!کنارش تپه!از اون طرف غروب خورشید!کدومشونو قصد داشتی نشون بدی؟تناقض دارن باهم!
تناقضو درست نوشتم؟

بازم مرسی از عکسا!

سلام شاهین جان
مرسی از اینکه سر زدی عزیزم
همه اینهایی که گفتی منظورم بود
جنگلی که نابود میشه با جرثقیل ها تا شهرها ساخته بشه و امکانات شهری( کابل های برق ) زیبایی هارو از بین میبره
این پایان و غروب طبیعتیه که امروز داریم میبینیم

مهشید چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام آقا امین
چکار میکنید با زحمتها؟ عکسها خیلی زیبا هستن مثل کارت پستال شدن :-)
سفر خوبی بود،راستی آهار چطور بود؟
ممنون میشم عکسهای مارو برام بفرستین

سلام مهشید خانم
ممنون لطف دارید
ای بابا چه زحمتی؟ بله سفر خوبی بود به
امید سفرهای بعدی

Amir چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

مرسی امین جان ، عکسات فوق العادن ، سعی میکنم بیشتر بهت سر بزنم
موفق باشی

سلام امیر جان
خوشحالم کردی که سر زدی داداشم
ممنونم لطف داری شما

محسنم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.mohsen-photo.blogfa.com/

سلام امیییییییییییییییییییین

حالت که بد نی ها شرمنده ها اینقد دیر اومدم

یه کلاس خصوصی نمیشه واس ما ردیف کنی

اگه وقت خالی داری

راستشو بخوای این عکسای جدیدت به قبلیا نمیرسه

خودتم میدونی

فدات فعلا

سلام محسن جان
شکر خوب خوبم
داداش شما خودت استادی این چه حرفیه
حقیقتش دارم میرم سراغ عکاسی رئال و مستند عکس میگیرم واسه همین ادیت هام سبک شده و دیگه اون حالت سورئال رو ندارن عکسا ولی حتما اون سبک رو هم رها نمیکنم
به روی چشم داداشم

علی اسدی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ http://faryadprs.blogfa.com

درود بر شما
ممنون از لطفتون
من هم شما رو لینک کردم
موفق باشید

متشکرم علی جان

Aida پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام امین عزیز
عکس ها فوق العاده هستن. البته چون رئاله به دل میشینه. بارم ممنون و امیدوارم شاهد عکسهای زیباتری ازت باشم

لطف داری دوست عزیز

[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

ممنون امین جان
دوس دارم برم اینجا امین
خیلی خوشتله

سلام دوست من
واقعا جای زیباییه
اگه فرصت شدحتما برو

رضوان ( mirror ) چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ق.ظ

عکسای خیلی جیالبی بودن ، جریان عکس اولی چیه ؟!
خودت گرفتی یا فقط یه پوستر واسه موضوع عکساته؟!
آخه آسمونش...

فقط عکسهایی که خودم میگیرم تو این وبلاگ میذارم

samira یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ق.ظ

امین عکسای فوق العاده ایه مرسی.

بهار شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

عـــــــــالی.عاشقِ عکساتمااااا

دریا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ق.ظ

بسیار عالی
مطمئنن سفر پر برکتی بوده

تاریخ جهان و تقویم تاریخ پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

کامنت سوم

این طور که من متوجه شدم دارید آموزش عکاسی می بینید امیدوارم موفق باشید ....
در مورد عکس اول من نظرم این هست که عکس رو تراز بکنید و یک مقداری هم عکس رو از بالا کراپ بزنید تا متقارن بشه و اگر عکس رو به صورت RAW گرفتید یک مقداری هم شارپ بکنید. نتیجش رو حتما می پسندید .... موفق باشید ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد