وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

سایه روشن


نظرات 6 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ

بسیار هنرمندانه و زیباست

little girl چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ

این عکس رو دوست دارم...هم حس ترس رو میده و هم امید...پرتوهای نور مثل حس حضور خدا تو لحظه های ترس و ناامیدیه به نظرم سیاه و سفید کردن عکس این حس رو بیشتر انتقال داده.خسته نباشی

خوبه
همین حس رو میخواستم منتقل کنم
انگار نویسنده و کارگردان کارشونو درست انجام دادن
ممنون بخاطر وقتی که گذاشتی عزیزم

ستاره رایــــ ـکا چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.setare-raika.blogfa.com

سلام.خسته نباشید
خیلی از عکسهاتون
لذت بردم.

+

یه سوال داشتم:
کسی مه علاقه خاصی به عکاسی داره ،
صرف علاقه و تمرین نمی توه عکسهای خوبی بگیره؟

حتما باید بره کلاس و...؟

ممنونم.

امین افشار سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.selfart.mihanblog.com

درود و سپاس از این ثبت زیبا.
برقرار باشید ...

عسل یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

امین این عکسه کجاست؟؟

زیر درخت گردو
باغات اطراف تهراف

خســرو دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ

فتوشاپِ؟

کدوم یکی از کارا من فوتوشاپ بوده که این دومیش باشه آخه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد