وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

پرندگان

لطفا برای دیدن باقی عکس های این پست به ادامه مطلب بروید




دوستان عزیز من این صفحه ۱۲ عکس دارد که برای لود باید کمی شکیبا باشید

متشکرم














نظرات 20 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

زیبا بود مرسی

اسپازیا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

وای خیلی خوشملیه امین .... کاش از شانه به سرم عکس می گرفتی

سعید.تازه وارد دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

خیلی زیبا بود ممنون.
از عکس شترمرغه خیلی خوشم اومد.

فریبا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

خیلی خوبن خودت جات خالیه

hana دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

خیلی ناز بودن امین دستت درد نکنه اون عکسهای که تو هم مهین هم گذاشتین بسیار زیبا بودن من همیشه از دیدن عکساتون لذت میبرم

mahdi دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

Your bird,s pictures are very beautiful and ostrich,s photo is amazing. Thank you o

... دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

بسیار زیبا و عالی واقعا غیرقابل وصف
واقعاممنون خیلی خیلی جای تشکر داره
این چند وقت که عکس نذاشتین واقعا افسرده شده بودم

علـــ ــــ ـی11 سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ http://ali11.photoblog.ir

سلام
عکس های بسیار زیبایی آپ کردی.
مخصوصا شتر مرغ...
یه نکته ، به نظر من جوری باید از حیوانات توی قفس یا محیط حفاظت شده عکس گرفت که به مخاطب حس در طبیعت بودنه اون حیوون دست بده.
یه سری از عکس هات این حسو داشت ، یه سری عکس هات ، پس زمینش اثار انسانی بود که شاید بهتر میبود که نبود...

عکس هاتون=لایک

آزاده سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ http://ghaabekhatereh.photoblog.ir/

سلام
ممنون که به فتوبلاگم سر زدین و عکسهام رو دیدین
ممنون از لینک کردن من
من هم شما رو لینک کردم
با تشکر

زهره مولوی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.zohrehmolavi.photoblog.ir

سلام ممنون از حضورتون در فتوبلاگم
شما هم لینک شدید
ثبت هاتون خیلی عالی هستن
مخصوصا پرندگان
موفق باشید

خسرو سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

اینجا کجاست امین؟!
خیلی خوجگله که

بهار چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

من از پرنده ها میترسم
ولی طاووس خیلی قسنگ بود و عکسات واقعا هنرمندانه بودن.مثل همیشه

محسن چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ http://mohsen-photo.blogfa.com/


oh my god

سلام امین مر30 تلاش

واقعا که حرف نداره کارات

امین فک میکنم باغ پرندگان اصفهون باشه نه

شایدم نه

بازم ممنون

saghi چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

aliiiiiiiiiiiiiiiiiii bod kheili ghahsng bod ,mesiii

سمانه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ http://sana.photoblog.ir/

ثبت هاتون بسیار زیباست و اقعا لذت بردم از دیدنشون مخصوصا عکس اول مربوط به کویر مرنجاب رو موفق باشید

milad شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

من خیلی شکیبا بودم ولی فقط 8 تا عکس بود که ...
عکس هات هم مثه همیشه عالی

محسن دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://mohsen-photo.blogfa.com/

سلام امین جان لطف کن این سوالو جواب بده

از انتخابات عکس میندازی دیگه یا نه ؟

منتظرجوابم

سلام محسن جان
من عکاس طبیعت هستم
پس این مورد به من مربوط نمیشه که بخوام عکس بذارم دوست خوبم
در ضمن ببخش که دیر جواب دادم
جایی که بودم دسترسی به نت نداشتم

... سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.jon0n.blogfa.com

مثل ِ همیــــــــــــشه زیبا
اون طاووس سفیده خیلی نازه

saji سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ق.ظ

axa yeki az yeki qashang tar bod dash amin
honarmandit too halqam

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ق.ظ

وای فوق العاده بودن
مخصوصا اون طاووسه
و عکس سه تا مونده به آخر که اسمشو نمیدونم
اون شتر مرغه چه مظلوم بود الهییییی
بازم مرسی امین جان
کارات حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد