وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من
وبلاگ عکس های امین تبرایی

وبلاگ عکس های امین تبرایی

دنیا از دریچه دوربین من

Mushrooms

8 عکس در ادامه مطلب

 












 

نظرات 25 + ارسال نظر
رایحه یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

خیلی قشنگه!

فوق العاده زیباست!

الهه شرقی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

بسیار زیبا استاد عالی مثل همیشه

جنتلمن یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

چه قارچای قشنگی....مخصوصا اولی و دومی

Little girl یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

فوق العاده زیبا و مثل همیشه عالی

البته مدیون تیزبینی تو هستم عزیزم که از زیر سنگ هم سوژه هارو پیدا میکردی
واقعا قدرت دید خوبی داری و نکته سنجیت قابل تحسینه

روشنا یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

خیلی خوشکله بودن

آبجیز یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

بسیار زیبا .. آفرین

بهار یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

عالین.بانمکن.ممنون

mohiy یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

اینجا ایرانه؟!!!!
اینقدر عکس ها و فیلم های کم کیفیت از ایرانمون دیدیم که کار با کیفیت را از طبیعت اینجا نمی بینیم....
عالی بود استاد....

متاسفانه انرژی و وقت زیادی گذاشته نمیشه
کشور فوق العاده زیبایی داریم ولی با این اوضاع به گفته اکثر طبیعت گردان حرفه ای تا 20 سال اینده چیزی باقی نخواهد ماند
وظیفه من عکاس حداقل ثبت بخشی از این عظمته
در مورد کلام اخرتون
با احترام عرض میکنم سالیان دراز باید شاگردی کنم هنوز

فزیبا یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

چه خوشگلن اینا چین؟

نورهود دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

آفرین

عکس ها بسیار زیبا هستن. اگر از زاویه زیر اون قارچهای درختی که شیارهای قشنگی دارند عکس می گرفتید، طوریکه کل تصویر رو پوشش می دادند هم به نظرم جالب می آمد.
من هم علاقه زیادی به عکاسی دارم و اگر از دوران هنرستان عکاسی رو جدی تر پی می گرفتم الان شاید همکار بودیم.

بله ایده جالبیه
حتما دفعه ی بعد امتحان میکنم+ برای شروع هیچوقت دیر نیست

نورهود دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

دلگرمی خوبی بود

راستی اینبار زاویه بالا رو هم امتحان کنید مخصوصا در مورد اون قارچهای برگ شکل که روی تنه رشد می کنند.

mohiy دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ق.ظ

اون که البته اما کیفیت کار از تبحر بالای شما حکایت داره...
راستی یک پیشنهاد هم دارم برای عکاسی...
اگر زمانی فرصتش پیش امد حتما سری هم به کلوت ها و بلندی های بدیع و منحصر به فرد "شهداد" کرمان هم بزنید
مطمئنا در ساعت های طلوع و غروب و زمان ترکیب رنگ و نور ، میشه عکس های جادویی ای از اونجا گرفت...
متاسفانه طبیعت بدیع اونجا هم مثل سایر جاها و بلکه بیشتر، مورد کم توجهی قرار گرفته..
موفق باشد...

ممنونم
حتما و در اولین فرصت

mitara دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ

خیلی قشنگن. مخصوصا آخری که شبیه آلاچیق افتاده

خســــرو دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

بسیار زیبا
خسته نباشی دوست عزیز

رویا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

عالیه

... سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

بسیار عالی است خیلی هنرمند و تیزبین هستین

محسن سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ http://mohsen-photo.blogfa.com/

سلام امین جان اگه اشتباه نکنم تعدادی از عکسات قدیمین

عکس اولیت خیلی خیلی قشنگه

درست میگی محسن جان
ممنون که پیگیری دوست من
کنار هم قرار دادم تا بتونم مقایسه ای داشته باشم به نظر میاد نسبت به قبل پیشرفت داشتم

بیننده سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

جواب به اون دوست عزیز

باید بگم بله اینجا ایران ـه و ما در ایران هنرمندی مثل ایشون داریم..

بسیار زیبا ...

موفق باشید

ساناز پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ

خیلی زیباست
ادامه بده کارتو

تاریخ جهان و تقویم تاریخ پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

ای کاش در حین عکس برداری از عکس آخر اون برگ وسطی که تو فکوس نیست رو بر میداشتید بعد عکس رو می گرفتید نتیجه کار بهتر می شد ....

در عکس چهارم بیشترین مقدار فکوس در نقطه پایین سمت چپ عکس هست. و فکوس سوژه زیاد دیده نمیشه من فکر میکنم اگه تو ویرایش نهایی اون نقطه رو از فکوس دربیارید نتیجه کار بهتر میشه. من روی این عکس کاری رو گفتم انجام دادم خوب شد ....

ممنون

گرامی پور شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ق.ظ

iهمه عکس ها زیبا بودن ولی من انتظار تنوع داشتم .ظاهرا این سری فقط سوژه قارچ بود. امیدوارم باز هم کارهای جالب و زیبایت در عکاسی را ببینم.

هستی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

واقعا باید از دریچه ی دوربین همه چی رو دید

ح3ــین شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ http://pileverin12.blogfa.com

سلام ، چی بگم ؟!!!!!!
عالی و زیبا و خوب و ...
برا این عکسا کمه
دمت گرم ، حال کردم

امین افشار شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.selfart.mihanblog.com

فرخنده باد بر شما مقدم بهار
و نوروز ، جاودانه ترین جشن روزگار بر شما همایون باد ...
شاد و برقرار باشید

shadi art دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام به امین عزیز وسلام به این همه زیبایی
ازینکه این همه زیبایی ظریف رو رو به تصویر میکشیو نشون میدی ممنون وسپاسگزار...همیشه پیگیر عکسات هستم چون ازروی بعضی ازعکسات موضوع نقاشیهامو انتخاب میکنم چون خیلی ریز به تمام طبیعت زیبا نگاه میکنی..
یه دوست عکاس خیلی حرفه ای کنارم دارم ولی مثل شما ظریف واحساسی به طبیعت نگاه نمیکنه...
امیدوارم روزی به عنوان بهترین عکاس کشور معرفی بشی ودرکارت موفق باشی دوست عزیزم.....شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد